Preinscripció oberta per la IV Edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret (2020-2021)

02.04.2020

S'obre el procés de preinscripció al Màster en Alimentació, Ètica i Dret (MAED), IV Edició (2020-2021). El MAED proporciona una formació específica en Dret i Ètica per a professionals que realitzen la seva activitat en l'àmbit de la recerca i la producció agroalimentària. El programa de 60 ECTS i un curs acadèmic de durada, es pot cursar a distància i ofereix coneixements i eines multidisciplinàries que faculten a l'alumne pel desenvolupament de noves habilitats que permeten l'exercici efectiu de les seves responsabilitats.

Liderat per la Dra. Itziar de Lecuona i la Dra. María José Plana, investigadores de l'Observatori de Bioètica i Dret, l'equip de professors del Màster està format tant per professionals del sector agroalimentari com per acadèmics de reconegut prestigi, i planteja una formació específica en Dret, Ètica i Polítiques Públiques per a professionals que realitzen la seva activitat en l'àmbit de la recerca i la producció agroalimentària.

Vols saber més de la Línia de recerca "Bioètica, dret i alimentació" de l'OBD? Consulta les nostres publicacions en Open Access.