Càtedra UNESCO de Bioètica

• Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Associació de Bioètica i Dret

Amb el nom d'Associació de Bioètica i Dret, de màsters de la Universitat de Barcelona (ABD), es constitueix una associació amb personalitat jurídica i capacitat d'actuar, de caràcter voluntari i que agrupa totes les persones que disposin del títol oficial de Màster en Bioètica i Dret o titulació equiparable o bé que hagin estat professors del màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona i que manifestin un interès concret per qüestions relatives als problemes de salut i biotecnologia tant de tipus teòric com pràctic.

L'Associació de Bioètica i Dret, de màsters de la Universitat de Barcelona es proposa afavorir, mitjançant les activitats que du a terme, la promoció i la difusió, des d'un punt de vista laic, pluralista i multidisciplinar estudis relatius a la visió global i integradora de la bioètica i les seves implicacions jurídiques, en la capacitació per a l'adopció racional de decisions vinculades als problemes que sorgeixen arran dels avenços científics i de l'alta tecnologia. Alhora un altre dels seus objectius és contribuir a clarificar el debat entorn dels programes fonamentals en el marc de la bioètica, la salut i la biotecnologia. Així mateix es proposa defensar els interessos dels membres titulats d'aquesta associació. La seu d'aquesta entitat és a l'Observatori de Bioètica i Dret del Parc Científic de la Universitat de Barcelona.

• Pot consultar les sessions programades de l'ABD a l'agenda.

Màster en Bioètica i Dret UB