Publicació del llibre "E-FOOD: Closing the Online Enforcement Gap in the EU Platform Economy" de María José Plana

01.10.2021

L'editorial Springer publica el llibre "E-FOOD: Closing the Online Enforcement Gap in the EU Platform Economy", escrit per la Dra. María José Plana Casado, Doctora en Dret, directora del Màster en Alimentació, Ètica i Dret de la Universitat de Barcelona, ​​professora de Dret a la Universitat de Wageningen (WUR), i membre del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat".

Aquesta obra forma part de la sèrie "Studies in European Economic Law and Regulation", dedicada a l'anàlisi de la regulació econòmica europea.

En aquest sentit, la Dra. Plana fa una revisió del marc regulador que s'aplica a l'intercanvi d'aliments en el mercat digital. Aborda com el mercat en línia està alterant la legislació de la Unió Europea i la manera com treballen els organismes públics per garantir-ne el compliment.

El marc normatiu i polític existent és suficient per promoure el compliment i tancar la bretxa d'aplicació en el mercat únic digital?

Pot consultar la taula de continguts de l'obra aquí.

Títol: "E-FOOD: Closing the Online Enforcement Gap in the EU Platform Economy"
Autora: María José Plana Casado
Primera edició: 2021
Editorial: Springer