Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Vídeo: El Document "Informació alimentària: questions ètiques i jurídic-polítiques" al programa "Ser consumidor"

12.05.2017

El programa "Ser consumidor" de la cadena SER TV parla del Document "Informació alimentària: questions ètiques, jurídiques i polítiques", elaborat pel Grup d'Opinió de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB) i coordinat per María José Plana i Itziar de Lecuona, membres de l'OBD i directores del Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB.

En aquest vídeo, titulat "Etiquetado alimentario, demasiadas 'trampas'", Jesús Soriaga parla sobre la picaresca en certs aliments, com els ecològics o els light, que presenten termes confusos. Les administracions i les empreses alimentàries haurien de buscar mesures per evitar-la.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB