Lliurament del Premi a la Millor Monografia en Ciències de la Salut al llibre "Maternidad y gestación en venta. Fabricar bebés en la era neoliberal", de Miguel Ángel Torres Quiroga

El 16 de setembre de 2021, se celebra l'acte de lliurament dels XXIII Premios Nacionales de Edición Universitaria, en el marc de la Feria del Libro de Madrid.

La Unión de Editoriales Universitarias Españolas (UNE), responsable d'aquests premis, ha atorgat el de Millor Monografia en Ciències de la Salut al llibre "Maternidad y gestación en venta. Fabricar bebés en la era neoliberal" ("Maternitat i gestació en venda. Fabricar nadons en l'era neoliberal"), de Miguel Ángel Torres Quiroga, títol de la Col·lecció de Bioètica de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, ​​que dirigeix ​​la Dra. María Casado.

El llibre aborda els problemes ètics que suscita la gestació per substitució i es posiciona en contra de la visió neoliberal que defensa la seva regulació. L'autor parteix de la base que, perquè la llibertat reproductiva sigui justa i igualitària, cal fer una reflexió sobre les desigualtats estructurals.