Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Jornada “L'oportunitat del Big Data i la Intel·ligència Artificial (IA) en la presa de decisions clíniques i d'avaluació en sanitat". Barcelona

06.11.2019

El dia 6 de novembre de 2019 es celebra, a Barcelona, la Jornada "L'oportunitat del Big Data i la Intel·ligència Artificial (IA) en la presa de decisions clíniques i d'avaluació en sanitat", organitzada per l'Associació Bioinformàtics Barcelona (BIB), la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona (UB) i societats professionals.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa a la sessió "Aspectes ètics, socials i jurídics".

• Inscripcions
  • Pàgina web
  • Data i hora: dimecres 6 de novembre 2019, a les 10h.
  • Lloc: Paranimf de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la UB (Carrer de Casanova 143, 08036, Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB