Jornada “L'oportunitat del Big Data i la Intel·ligència Artificial (IA) en la presa de decisions clíniques i d'avaluació en sanitat". Barcelona

El dia 6 de novembre de 2019 es celebra, a Barcelona, la Jornada "L'oportunitat del Big Data i la Intel·ligència Artificial (IA) en la presa de decisions clíniques i d'avaluació en sanitat", organitzada per l'Associació Bioinformàtics Barcelona (BIB), la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la Universitat de Barcelona (UB) i societats professionals.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, Work Package Leader "Ethical, legal and socioeconomic issues" del Projecte d'Investigació Europeu MICROB-PREDICT (HORIZON 2020 Ref. 825694) i el Dr. Fernando García López, metge al Centre Nacional d'Epidemiologia del Instituto de Salud Carlos III, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret i professor del Màster en Bioètica i Dret, participen a la sessió "Aspectes ètics, socials i jurídics".

*The MICROB-PREDICT project has received funding from the European Union’s Horizon 2020 research and innovation programme under grant agreement No 825694.

Jornada “La oportunidad del Big Data y la Inteligencia Artificial (IA) en la toma de decisiones clínicas y de evaluación en sanidad". Barcelona