Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Itziar de Lecuona s'incorpora al Grup de Treball de Confidencialitat i Protecció de Dades de la Sociedad Española de Epidemiología

12.04.2019

A partir del mes d'abril de 2019 la Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, forma part del Grup de Treball de Confidencialitat i Protecció de Dades de la Sociedad Española de Epidemiología (SEE).

La missió del grup és assessorar, elaborar informes, i dur a terme totes aquelles activitats que contribueixin a identificar problemes i proposar possibles solucions relacionades amb les normes que regulen la protecció de dades personals i el seu ús per a la vigilància de la salut i la recerca en Salut Pública.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB