Conferència "Razones para una bioética laica", a càrrec de María Casado, en el marc del cicle "30 años dialogando CONBIOÉTICA"

El 31 de maig de 2022, la Comissió Nacional de Bioètica de Mèxic organitza el Cicle de Conferències Magistrals "30 años dialogando CONBIOÉTICA", per commemorar el seu 30è aniversari.

Diferents experts i expertes participaran en aquest cicle per abordar temes emergents amb implicacions bioètiques des d'una perspectiva internacional.

La Dra. María Casado, titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica, fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret i directora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, exposarà sobre la temàtica "Razones para una bioética laica" ("Raons per a una bioètica laica"). La conferència tindrà lloc a les 12 h (hora de Ciutat de Mèxic, UTC-5) i es podrà seguir en directe per YouTube.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"3026","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"1000","style":"width: 480px; height: 619px;","width":"775"}}]]