Ampliació del termini de preinscripció per a la nova edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat  Barcelona (XXVI edició, curs 2023-2025) - Últimes places disponibles

26.09.2023

El període de preinscripció per a la pròxima edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona s'ha ampliat fins al 10 d'octubre de 2023.

Les darreres places estan disponibles per a la XXVI edició (curs 2023-2025), que començarà el 16 d'octubre.

Es tracta d'un títol propi de la Universitat de Barcelona, adaptat a 120 crèdits ECTS (dos anys acadèmics), que s'imparteix en espanyol i completament a distància, a través d'un campus virtual dissenyat a mida per adaptar-se a les necessitats de cada estudiant.

Proporciona una visió global, flexible i integradora de la bioètica, prenent com a marc per a la reflexió el respecte als Drets Humans internacionalment reconeguts, i ofereix una formació interdisciplinària per a l'anàlisi i la presa racional de decisions en situació de conflicte ètic.

El Màster compta amb el suport de la Càtedra Unesco de Bioètica de la Universitat de Barcelona, i actualment està dirigit per la Dra. Itziar de Lecuona, professora agregada del Departament de Medicina i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, i el Dr. Manuel J. López Baroni, professor de Filosofia del Dret de la Universitat Pablo de Olavide.

Per accedir a tota la informació sobre el Màster (objectius, programa, preu, metodologia, etc.), cliqui en aquest enllaç.

En el següent vídeo, la creadora del Màster, la Dra. María Casado, i els/les professors/es el Dr. Fernando Estévez, la Dra. María José Villalobos i Irene Melamed, exposen totes les característiques i particularitats del curs: quan es va crear, les seves qualitats diferencials davant d'altres màsters, a qui va dirigit, què pot aportar a la carrera professional, quina és la seva metodologia, quin valor aporten les sessions presencials, en què consisteix el Treball de Fi de Màster, etc.