IV Congrés Mundial en Integritat de la Recerca. Rio de Janeiro, Brasil

Del 31 de maig al 3 de juny del 2015 té lloc, a Rio de Janeiro (Brasil), el IV Congrés Mundial en Integritat de la Recerca "Research Rewards and Integrity: Improving Systems to Promote Responsible Research", organitzat per la Universitat de Minnesota i The Lancet.

La Dra. Itziar de Lecuona, membre de l'Observatori de Bioètica i Dret - Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, de la Comissió de Bioètica UB i del grup d'experts en integritat de la investigació de la lliga LERU, participa el dia 2 de juny a la Taula Rodona "Research Integrity in Europe" amb la Comunicació "Whose responsibility is it anyway?: A comparative analysis of core concepts and practice at European research - intensive universities to identify and develop good practices in research integrity". Coautores de la comunicació: Erika Löfstrom, Universitat de Helsinki (Finlàndia), i Katrien Maes, League of European Research Universities (Bèlgica).