XIV Congrés Mundial de la International Association of Bioethics. Bengaluru, Índia

Del 5 al 7 de desembre de 2018 es celebra, a Bengaluru (Índia), el XIV Congrés Mundial de la International Association of Bioethics "Health for All in an Unequal World: Obligations of Global Bioethics", organitzat per Forum for Medical Ethics Society (FMES), Sama Resource Group for Women and Health, St. John's National Academy of Health Sciences i Society for Community Health Awareness Research and Action (SOCHARA).

La International Association of Bioethics es va fundar el 1992 i compta amb membres de tot el món de múltiples disciplines. La IAB es troba fermament compromesa amb el debat lliure i obert de les qüestions bioètiques i del desenvolupament de la bioètica des d'un punt de vista global i integrador.

El XIV Congrés Mundial de la IAB gira al voltant de cinc subtemes: els drets i l'ètica en el centre del discurs de salut per a tothom, repensar els límits de la bioètica en el context de salut per a tots, els desafiaments per la bioètica en un món desigual, les implicacions de gènere i sexualitat en bioètica, i la construcció de la marginació i les vulnerabilitats com a obligacions de la bioètica.

Participen en aquest congrés l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona i la Xarxa Ibero-American Network International Association of Bioethics (IAB).

• Follet [PDF]
  • Programa [PDF]
  • Data i hora: 5, 6 i 7 de desembre de 2018.
  • Lloc: St. John's National Academy of Health Sciences (Sarjapur Road, John Nagar, Koramangala, Bengaluru, Karnataka 560034).