Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb el Dr. Marc Güell, "CRISPR i altres avanços en edició genòmica humana: el futur és ara". Barcelona

Els convidem a la propera sessió de l'Associació de Bioètica i Dret i d'Alumni & Friends del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB).

En aquesta sessió el Dr. Marc Güell, Professor del Departament de Ciències Experimentals i de la Salut; Bioenginyeria de Sistemes. Responsable del grup de recerca sobre biologia sintètica traslacional de la Universitat Pompeu Fabra, imparteix la Conferència "CRISPR i altres avanços en edició genòmica humana: el futur és ara".

Què ens permet actualment l’edició de gens? Fins on podrem arribar? El Dr. Marc Güell explicarà cap a on ens està conduint aquesta tecnologia innovadora i presentarà casos exitosos d’edició de gens en cèl·lules somàtiques amb finalitats terapèutiques. Tanmateix, la sessió conclourà amb algunes reflexions en relació als riscos que comporta la modificació genètica.

La sessió tindrà lloc el dia 30 de gener de 2018 a les 17:00 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la UB (Av. Diagonal, 684, 08034 Barcelona).

• Per poder assistir a aquesta sessió és necessari inscriure's a través d'aquest formulari
  • Més informació sobre les sessions ABD al següent enllaç