Sessió de l'Associació de Bioètica i Dret, amb Florencia Luna, sobre "L'anonimat en la donació de gàmetes". Barcelona

Us convidem a la pròxima sessió de l'Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, sobre "L'anonimat en la donació de gàmetes", a càrrec de la Dra. Florencia Luna, Directora de l'àrea de Bioètica de la Facultat Llatinoamericana de Ciències Socials (FLACSO), antiga Presidenta de la International Association of Bioethics (IAB) i membre del board i co-coordinadora de la Xarxa Ibero-American Network International Association of Bioethics (IAB).

• Data: la sessión tindrà lloc el dia 28 de gener de 2016 a les 19.30 hores (hora espanyola).
  • Lloc: Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Edifici Principal (Avda. Diagonal, 684. Barcelona 08034).

Aquesta sessió es pot seguir en directe a distància mitjançant el sistema de vídeo streaming en aquest enllaç.