Seminari UB - LERU "Tools for Ethics and Integrity in Research Projects". Barcelona

El dia 28 d'octubre del 2014 té lloc el Seminari "Tools for Ethics and Integrity in Research Projects", organitzat per la Universitat de Barcelona juntament amb la League of European Research Universities, en què alumnes de la UB participants a la LERU Doctoral Summer school 2014 compartiran les seves experiències. Dues conferències complementaran la jornada, de manera que sigui una sessió formativa de caire transversal.

La Dra. Itziar de Lecuona i la Dra. Gemma Marfany -membres de l'Observatori de Bioètica i Dret UB- participaran amb les Conferències "Ethics committees and networking es tools for promoting integrity in research" i "Animal experimentation and the principles of the 3R (Replacement, Reduction and Refinement). European position and LERU s position", respectivament.