El pròxim 15 de juny de 2023, a les 17 h, l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) - Càtedra Unesco de Bioètica i el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona organitzen el Seminari del Grup de Treball Multidisciplinari (GTM) que va assessorar el Ministeri de Ciència i Innovació del Govern d'Espanya en matèries científiques relacionades amb la COVID-19 i les seves conseqüències futures.

[[{"type":"media","view_mode":"media_original","fid":"3403","attributes":{"alt":"","class":"media-image","height":"900","style":"width: 620px; height: 349px;","width":"1600"}}]]

La Dra. Itziar de Lecuona, professora agregada del Departament de Medicina i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, va formar part d'aquest equip d'assessorament (2020-2022).

Els membres es reuniran, en aquest seminari, per dialogar sobre les contribucions i les lliçons apreses derivades del seu treball durant la pandèmia de COVID-19.

Pot consultar la resta de membres del grup i els informes científics que han elaborat en aquest enllaç.

L'accés al seminari és gratuït, amb inscripció prèvia, i tindrà lloc tant en format presencial com a distància. Els formularis d'inscripció per assistir o connectar-se a la jornada ja estan oberts.
  • Programa del seminari

• Data i hora: dijous, 15 de juny de 2023, a les 17 h (hora d'Espanya, CEST, UTC+2)
  • Format híbrid:
    • Presencial: a l'Aula Magna de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, Campus Clínic de la Universitat de Barcelona (Carrer Casanova 143, 08036 Barcelona). Formulari tancat
    • En línia: retransmissió en directe a través de YouTube. Formulari tancat
  • Veure el vídeo del seminari