Roda de premsa de presentació del nou Document d'Opinió de l'Observatori de Bioètica i Dret UB sobre Bioètica i Big Data de salut

El dijous, 29 de gener de 2015, a les 11 hrs., té lloc la roda de premsa de presentació del nou Document d'Opinió de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, sobre Bioètica i Big Data de salut: explotació i comercialització de les dades dels usuaris de la sanitat pública, a la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona, Edifici Principal (Av. Diagonal, 684. Barcelona 08034). El document, desenvolupat pel Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat" de la Generalitat de Catalunya, ha estat coordinar per les Dres. M.R. Llàcer, M. Casado i L. Buisan.

A partir del dijous 29 de gener a la tarda el Document, com és habitual, estarà disponible en format pdf, en obert i en tres idiomes: català, castellà i anglès; a la pàgina web de l'OBD UB: www.bioeticaidret.cat/documents

A més, a les 19.30 hrs. (hora espanyola), es podrà seguir en directe, mitjançant vídeo streaming, la presentació del Document a la sessió de l'Associació de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona des del següent enllaç.