Disponible el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (núm. 59 - novembre 2023), amb articles sobre temàtiques molt variades: recerca amb embrioides, discapacitat, salut pública, intel·ligència artificial, eutanàsia...

20.10.2023
Ja està disponible, per a la seva consulta i descàrrega gratuïta, el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 59 - novembre 2023).

La Revista de Bioètica i Dret, d'accés obert i periodicitat quadrimestral, es publica des de l'Observatori de Bioètica i Dret i el Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Amb un enfocament plural, laic i multidisciplinari, pretén proporcionar accés lliure al coneixement generat pel nostre centre de recerca, i contribuir a obrir el debat social a la participació de la ciutadania.

Es posiciona com a referent en els principals repositoris de qualitat i ha rebut, per onzè any consecutiu, la distinció de qualitat i internacionalització que concedeix la Universitat de Barcelona a les revistes científiques editades per la institució.

A més, recentment, ha estat guardonada amb el Segell de Qualitat a les Revistes Científiques atorgat per la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), que reconeix la qualitat de les publicacions científiques espanyoles que compleixen uns requisits de professionalització internacionalment reconeguts, amb menció a les bones pràctiques editorials en igualtat de gènere.

Actualment, la Revista de Bioètica i Dret té una convocatòria d'articles oberta per a un monogràfic sobre “Mobilitat de biomaterials humans destinats a la reproducció”, coordinat pel Dr. Marc-Abraham Puig Hernández.

Aquest número, generalista i molt variat, conté diversitat d'articles de recerca que cobreixen diferents àrees temàtiques d'interès bioètic: sobre transidentitat, recerca amb embrioides i en persones amb discapacitat, salut pública, intel·ligència artificial, eutanàsia, gestació per substitució, entre d'altres.

A continuació, pot llegir i descarregar tots els articles. Gaudeixi de la lectura!:

Secció General:

Descarregui el número complet aquí.