Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Publicat l'informe “Towards a Research Integrity Culture at Universities: From Recommendations to Implementation”

27.01.2020

La League of European Research Universities (LERU) publica l'informe "Towards a Research Integrity Culture at Universities: From Recommendations to Implementation".

En l'elaboració d'aquest informe ha participat la Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, juntament amb el grup d'experts sobre integritat científica.

La Dra. Itziar de Lecuona és membre de la LERU des de l'any 2011 en representació de la Universitat de Barcelona (UB) i ha contribuït en aquesta publicació amb el cas de la Comissió de Bioètica de la UB.