Classe “De què parlem quan parlem de dades, intel·ligència artificial i governança algorítmica. Com plantejar un futur positiu amb ells”, impartida per Itziar de Lecuona en el marc del Postgrau Tecnopolítica i Drets a l'Era Digital

El pròxim 11 de novembre de 2022, la Dra. Itziar de Lecuona, professora agregada del Departament de Medicina, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i codirectora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, impartirà la classe “De qué hablamos cuando hablamos de datos, inteligencia artificial y gobernanza algorítmica. Cómo plantear un futuro positivo con ellos” (“De què parlem quan parlem de dades, intel·ligència artificial i governança algorítmica. Com plantejar un futur positiu amb ells”), en el marc del Postgrau Tecnopolítica i Drets a l'Era Digital.

Aquest curs pretén formar els/les alumnes en els nous models i paradigmes de l'acció estratègica propiciats per l'era de la informació, en àmbits com la investigació en ciències socials i humanitats, l'activitat professional, el dret, la política i la gestió pública, l'activisme, el tercer sector i les organitzacions.

• Data i hora: divendres, 11 de novembre de 2022, a les 18 h (hora d'Espanya, UTC+1)

• Lloc: Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona

• Més informació