El Màster en Bioètica i Dret rep el Guardó Impuls a la Formació Permanent, un reconeixement a la seva contribució acadèmica durant més de 25 anys

09.05.2023

Dijous, 4 de maig de 2023, el Màster en Bioètica i Dret va rebre el Guardó Impuls a la Formació Permanent, un reconeixement a la contribució acadèmica dels títols propis de Màster i Diplomes d'Especialització de la Universitat de Barcelona amb una trajectòria igual o superior a 25 anys.

La Dra. María Casado, creadora del Màster, la Dra. Itziar de Lecuona, actual codirectora, i Yasmina Soto, de l'equip coordinador, van recollir el premi presencialment, en un acte celebrat a la seu de l'Agència de Postgrau, a l'Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

Es tracta de la primera edició d'aquests premis honorífics que atorga l'Agència de Postgrau de la Universitat de Barcelona, juntament amb el Vicerectorat responsable de temes acadèmics.

El Màster en Bioètica i Dret és un títol propi de la Universitat de Barcelona que s'imparteix de manera ininterrompuda des del 1995; aquest any, celebrem la 26a edició. Aquest guardó suposa un reconeixement al treball i esforç dels equips de direcció i coordinació durant tots aquests anys de recorregut.

El termini de preinscripció per a la pròxima edició del Màster (XXVI edició, curs 2023-2025) està actualment obert. Trobarà tota la informació en aquest enllaç.