L'OBD amplia els seus espais a l'edifici Ilerdense de la Facultat de Dret UB

25.04.2018

L'Observatori de Bioètica i Dret - Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona amplia els seus espais i ubica la seva seu principal en els despatxos 117, 118 i 119 de l'edifici Ilerdense de la Facultat de Dret UB.

Les activitats de recerca, docència ―en especial el Màster en Bioètica i Dret, el Màster en Alimentació, Ètica i Dret i el doctorat en la Línia de Bioètica i Dret―, formació a mida i transferència de coneixement, continuen a ple rendiment a la nova seu.

Direcció postal i dades de contacte:

El OBD amplía sus espacios en el edificio Ilerdense de la Facultad de Derecho UB