Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

III Jornades RSU-RRI: Transparència i integritat en la institució universitària. Castelló de la Plana

29.11.2018

Els dies 29 i 30 de novembre de 2018 es celebra, a Castelló de la Plana, les "III Jornades RSU-RRI: Transparència i integritat en la institució universitària", organitzades per la Universitat Jaume I amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, i la Sra. Àngela Sales, membre de l’Observatori de Bioètica i Dret (OBD), participen en aquestes jornades amb les comunicacions Ètica i integritat en la docència universitària” i “Integritat Científica en Investigació i Innovació Responsables”.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB