Càtedra UNESCO de Bioètica

• Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

09.02.2016

El dia 8 de febrer de 2016 va tenir lloc, a Barcelona, la II Trobada Alumni&Friends del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB). Aprofitant l'oportunitat que oferien les sessions presencials del Màster en Bioètica i Dret, celebrades del 8 al 19 de febrer, es va organitzar una nova trobada d'Alumni & Friends, l'associació d'alumnes, exalumnes i amics d'aquest Màster.

Es pretenia, de manera distesa, fomentar l'intercanvi i el debat sobre els aspectes bioètics que ocupen i preocupen tant a la pràctica professional com a nivell personal. En aquesta ocasió no hi va haver cap convidat especial. Els protagonistes van ser els propis alumnes i ex-alumnes del Màster. Va ser una bona ocasió perquè, des de Barcelona, s'acollís als nous companys procedents de tot arreu del món.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB