Dra. Ana Sánchez Urrutia, nomenada membre del Comitè d'Experts de la OMS sobre el genoma humà

28.02.2019

La Dra. Ana Sánchez Urrutia, assessora de la Secretaria Nacional de Ciència, Investigació i Innovació (Senacyt) i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, ha estat seleccionada com a part del Comitè Consultiu d'Experts de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) sobre l'edició del genoma humà.

Aquest comitè, la primera reunió del qual es celebra els dies 18 i 19 de març de 2019 a Ginebra, té com a objectiu assessorar i fer recomanacions sobre els mecanismes de govern pel genoma humà, així com estudiar els desafiaments científics, ètics, socials i legals associats amb l'edició d'aquest organisme.