Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Dra. Ana Sánchez Urrutia, nomenada membre del Comitè d'Experts de la OMS sobre el genoma humà

28.02.2019

La Dra. Ana Sánchez Urrutia, assessora de la Secretaria Nacional de Ciència, Investigació i Innovació (Senacyt) i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, ha estat seleccionada com a part del Comitè Consultiu d'Experts de l'Organització Mundial de la Salut (OMS) sobre l'edició del genoma humà.

Aquest comitè, la primera reunió del qual es celebra els dies 18 i 19 de març de 2019 a Ginebra, té com a objectiu assessorar i fer recomanacions sobre els mecanismes de govern pel genoma humà, així com estudiar els desafiaments científics, ètics, socials i legals associats amb l'edició d'aquest organisme.

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB