Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Defensa de la Tesi Doctoral "Los derechos de las personas con demencia. Un estudio de casos, aproximación desde Ecuador". Barcelona

05.02.2019

Des de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona (UB), els convidem a l'Acte de defensa de la Tesi Doctoral "Los derechos de las personas con demencia. Un estudio de casos, aproximación desde Ecuador" presentada pel Sr. René Fernando Estévez Abad i dirigida per la Dra. María Casado, que es presenta dins del Programa de Doctorat “Dret i Ciència Política” de la Línia de Recerca “Bioètica i Dret” de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona.

Aquest acte acadèmic tindrà lloc el proper dimarts 5 de febrer de 2019, a les 11:30 hores, a la Sala de Graus de la Facultat de Dret de la UB (Av. Diagonal 684 - 08034 Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB

Màster en Alimentació, Ètica i Dret UB