Càtedra UNESCO de Bioètica

Facultat de Dret

Curs "Reptes i prioritats a la Unió Europea". Barcelona

03.07.2017

Els dies 3, 5 i 7 de juliol de 2017 té lloc, a Barcelona, el Curs "Reptes i prioritats a la Unió Europea", organitzat per l'Institut de Desenvolupament Professional (ICE) de la Universitat de Barcelona (UB).

María José Plana, codirectora del Màster en Alimentació, Ètica i Dret i investigadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la UB, participa en aquest curs amb la Conferència "Seguretat i Sostenibilitat dels Aliments" el dia 7 de juliol.

La Càtedra Jean Monnet de la Facultat de Dret de la UB ofereix aquest curs amb la finalitat de divulgar el coneixement de la Unió Europea. Especialment, es vol mostrar com ha influït en la vida dels ciutadans europeus la pertinença d’Espanya i Catalunya a la Unió Europea, i com els afecta el dret de Brussel·les.

• Web
  • Data i horari: 3, 5 i 7 de juliol de 2017, de 9 a 14 h.
  • Lloc: Aula Seminari 1, Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (Avinguda Diagonal 684, 08028 Barcelona).

Màster en Bioètica i Dret UB