I Congrés Internacional “Bioètica, Tecnologia, Recerca i Salut” (format en línia)

El 8 i el 9 de novembre de 2023, se celebra el I Congreso Internacional “Bioética, Tecnología, Investigación y Salud” (I Congrés Internacional “Bioètica, Tecnologia, Recerca i Salut”), organitzat per la Facultat de Ciències Mèdiques de la Universitat de Cuenca i l'Associació de Bioètica i Dret, amb el suport del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

Durant aquests dos dies, es debatran continguts emmarcats en la contemporaneïtat; després dels esdeveniments associats a la pandèmia de la COVID-19, és un deure de l'Acadèmia avaluar les decisions, els processos de recerca, el marc bioètic de les decisions polítiques, i el procés de divulgació.

Diversos membres de l'Observatori de Bioètica i Dret participaran en diferents conferències magistrals i taules rodones amb temàtiques variades: bioètica i drets humans; desafiaments de la bioètica postpandèmia; telemedicina, tecnologització i humanització de la comunicació; formació i recerca en bioètica; salut pública; intel·ligència artificial en l'àmbit sanitari; entre d'altres.

Unes jornades adreçades a estudiants, professionals de la salut i de les biociències, membres de Comitès de Bioètica, i públic en general.

• Data: dimecres, 8 de novembre, i dijous, 9 de novembre de 2023

• Hora: de 17 h a 20 h (hora d'Espanya, CET, UTC +1) / d'11 h a 14 h (hora de l'Equador, ECT, UTC -5)

• Lloc: format en línia (mitjançant Zoom)

• En obert, amb inscripció prèvia