Conferència Internacional sobre humanitats i educació superior: generant sinergies entre ciència, tecnologia i humanitats. Barcelona

Els dies 19 i 20 de novembre de 2018 es celebra, a Barcelona, la “Conferència Internacional sobre humanitats i educació superior: generant sinergies entre ciència, tecnologia i humanitats”, organitzada per la Global University Network for Innovation (GUNI), amb el suport de Obra Social “la Caixa”, la Generalitat de Catalunya i l’Associació Catalana d’Universitats Públiques.

La Dra. Itziar de Lecuona, sotsdirectora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, i la Sra. Àngela Sales, membre de l’Observatori de Bioètica i Dret (OBD), participen en aquesta conferència amb la comunicació “Bridging the gap between disciplines through a responsible reserach and innovation holístic view”.

• Pàgina web
  • Programa [PDF]
  • Data i hora: dilluns 19 de novembre de 9:30h a 17:30h i dimarts 20 de novembre de 9:30h a 16:30h.
  • Lloc: Carrer de la Vila, edifici F, pis principal, Campus UAB, 08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès, Barcelona).
  • Informació relacionada:
    Informe "Higher Education in the World 6"