Commemoració del 70 aniversari de la Declaració Universal de Drets Humans

10.12.2018

L'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) - Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, en motiu del 70 aniversari de la Declaració Universal de Drets Humans de 1948, els ofereix en obert el nou número (54) editat per la Revista de Derecho Público d'Uruguai.

En aquest exemplar participen la Dra. María Luisa Marín Castán, professora titular de Filosofia del Dret de la Universitat Complutense de Madrid i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, i la Dra. Mariana Blengio Valdés, directora de la Institució Nacional de Drets Humans i Defensoria del Poble, coordinadora de la Càtedra UNESCO de Drets Humans de la UDELAR 2002-2016 i directora de la Revista de Derecho Público, amb els articles "Tras setenta años de vigencia de la Declaración Universal de Derechos Humanos" i "Principio de progresividad en relación al derecho de la salud y sus consideraciones desde la ética y el derecho" respectivament.

La Revista de Derecho Público té com a objectiu principal difondre el coneixement científic en l'àrea de les Ciències Jurídiques, específicament en el Dret Públic.