Anna Falcó i Sergio Ramos, membres del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat", guanyen la Convocatòria d’ajuts per a projectes en àrees emergents

13.07.2022

La Dra. Anna Falcó Pegueroles i el Dr. Sergio Ramos Pozón, membres del Grup de Recerca Consolidat "Bioètica, Dret i Societat" de la Generalitat de Catalunya, han guanyat la Convocatòria d’ajuts per a projectes en àrees emergents (UB-AE- 2022), amb el projecte:

"Validación del knowledge and management of the advances directives of person with mental illness questionnaire. Análisis de los conocimientos y actitudes frente a las voluntades anticipadas en profesionales sanitarios para la mejora de los cuidados en salud y reducción de desigualdades en material de derechos".

El projecte té com a objectiu identificar els coneixements, aptituds i les barreres dels/les professionals de l'àmbit de la salut mental del Parc Sanitari Sant Joan de Déu (Sant Boi de Llobregat, Barcelona).

El projecte incorpora un equip de recerca i de treball multi i interdisciplinari, amb professionals de diverses àrees: infermeria, medicina, filosofia i treball social. Durarà 2 anys i mig i s'iniciarà al setembre.