XXVII Congrés Internacional sobre Dret i Genoma Humà

Els pròxims 18 i 19 de maig de 2021, se celebra la vint-i-setena edició del "Congrés Internacional sobre Dret i Genoma Humà", organitzat pel Grup de Recerca Càtedra de Dret i Genoma Humà de la Universitat del País Basc UPV/EHU.

La Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, participa a la taula rodona dedicada a Edició Genètica (19 de maig de 16h a 18h), per parlar, específicament, de la bioètica i edició genètica en humans.

• Data: 18 i 19 de maig de 2021

• Lloc: format virtual a través de la plataforma BBC Collaborate

• Més informació

• Consulti el programa complet aquí.

• Accés lliure en aquest enllaç.

En relació a la temàtica d'aquest congrés, li convidem a consultar el "Document sobre bioètica i edició genòmica en humans", publicat per l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, que reflexiona sobre el marc ètic-jurídic adequat que permeti articular les enormes potencialitats de les tècniques de l'edició genòmica, inclosa la tècnica CRISPR.