XXIX Edició del Congrés Internacional sobre Dret i Genoma Humà. Genètica, Biotecnologia i Medicina Avançada, amb la participació de Joan Serrano Marín

Els propers dies 4 i 5 de maig de 2023, tindrà lloc la XXIX Edició del Congrés Internacional sobre Dret i Genoma Humà. Genètica, Biotecnologia i Medicina Avançada, coorganitzat pel grup de recerca del govern basc GI-CISJANT, la Red de Derecho y Genoma Humano i la Universitat del País Basc (UPV/EHU).

Se celebraran diverses ponències dividides en tres sessions diferenciades sobre: “Divulgació científica, informació i desinformació”, “Organoides i altres models experimentals derivats de mostres biològiques humanes”, i “Actuacions efectuades en remot en l'àmbit de la biomedicina”.

A més, també es presentaran les comunicacions escollides mitjançant una convocatòria prèvia. En aquest marc, Joan Serrano Marín, investigador de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, presentarà la seva comunicació “Bioethics and ethnic discrimination in neurologic pharmacogenetics” (“Bioètica i discriminació ètnica en la neurofarmacogenètica”), a la taula del divendres, 5 de maig, de 9 h a 11 h (hora d'Espanya, CEST, UTC+2).