Càtedra UNESCO de Bioètica

• Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

14.09.2015

Vídeos del XX Aniversari del Màster i de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) de la Universitat de Barcelona, celebrat el 14 de setembre de 2015.

• Presentació del XX Aniversari:

• Intervenció d'Albert Royes, membro de l'OBD:

• Intervenció de Lluis Cabré, president de l'Associació de Bioètica i Dret (ABD) d'Alumnes i Professors de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de Federico Mayor Zaragoza, exdirector de la UNESCO i president de la "Fundación Cultura de Paz":

• Intervenció de Roser Gonzàlez Duarte, professora del Departament de Genètica de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de Victoria Martorell, exalumna del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de Joan Ametlla, exalumne del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de Paco Baigorri, exalumne del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció d'Ana Sánchez Urrutia, professora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de María Casado, directora de l'Observatori i del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona:

• Intervenció de Josep A. Plana, vicerector del Grup UB, TIC i Serveis Comuns de la Universitat de Barcelona:

Màster en Bioètica i Dret UB