V Congrés Nacional de Biobancs. Palma de Mallorca

Del 12 al 14 de novembre de 2014 té lloc el V Congrés Nacional de Biobancs, organitzat per la Plataforma Biobanc Pulmonar CIBERES i la Plataforma Xarxa Nacional de Biobancs, a Palma de Mallorca. La Dra. Itziar de Lecuona -membre de l'Observatori de Bioètica i Dret- participa el 14 de novembre a les 8 hrs amb la Conferència "Esmorzar amb el CEIC", i a les 10.30 hrs amb el Pòster "Governança dels Biobancs: aportacions dels comitès ètics".

Aquesta trobada comptarà amb un ampli i variat programa científic orientat al lema del congrés, amb sessions de discussió i tallers focalitzats a afrontar els nous reptes que se'ns presenten. Aprofitant la trobada, tambè es presentaran les novetats dels programes de treball cooperatiu de la Plataforma Xarxa Nacional de Biobancs, i es realitzarà l'assemblea dels membres d'aquesta Plataforma.

A més hi haurà una àmplia exposició comercial on es presentaran els productes, tecnologia i serveis més nous per a l'activitat dels biobancs, processament, enviament, conservació i línies R+D+i basades en mostres biològiques.