Taula rodona "Vers una estratègia per a l'Administració pública intel·ligent", amb la participació d'Itziar de Lecuona, en el marc del Pla de desenvolupament directiu: Governança, ètica i integritat

El 17 de novembre de 2021, l'Escola d'Administració Pública de Catalunya organitza, en el marc del Pla de desenvolupament directiu: Governança, ètica i integritat, la taula rodona "Vers una estratègia per a l'Administració pública intel·ligent".

Aquesta sessió té com a objectius analitzar quins són els reptes de l'Administració pública intel·ligent i dels seus directius públics, debatre com involucrar i apoderar la ciutadania digitalment, i identificar com els directius públics han d'impulsar l'administració intel·ligent; i es dirigeix a personal directiu de les administracions públiques catalanes i del seu sector públic.

La Dra. Itziar de Lecuona, professora agregada del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona i directora de l'Observatori de Bioètica i Dret, participarà, com a decent, en aquest taula rodona

• Data i hora: dimecres, 17 de novembre de 2021, de 16 h a 18 h

• Lloc: retransmissió en línia, via Zoom