Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Sessió "Epidemiología y Covid-19: Bioética y toma de decisiones"

10.06.2021

El 10 de juny de 2021, se celebra la sessió "Epidemiología y Covid-19: Bioética y toma de decisiones" ("Epidemiologia i Covid-19: Bioètica i presa de decisions"), part del I Curs de Bioètica Laica i Societat, organitzat per la Universidad de Cuenca, Equador.

La ponència anirà a càrrec del Dr. Fernando García López, Doctor per la Universitat Autònoma de Madrid, investigador i col·laborador de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

• Dia i hora: dijous, 10 de juny de 2021, a les 9h (horari d'Equador)

• Lloc: format virtual

La Universidad de Cuenca, conjuntament amb la Universidad Católica de Cuenca i la Universidad del Azuay, també ha elaborat el vídeo "La bioética y Covid-19" ("La bioètica i Covid-19"), amb una entrevista al Dr. Fernando Estévez, catedràtic de la Facultat de Ciències Mèdiques i coordinador de la Càtedra de Bioètica de la Universidad de Cuenca, i professor del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona. Pot veure el vídeo complet aquí.