Disponible el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 60 - març 2024): commemoració del vintè aniversari de la publicació

15.02.2024
Ja està disponible, per a la seva consulta i descàrrega gratuïta, el nou número de la Revista de Bioètica i Dret (número 60 - març 2024).

Aquest 2024, la Revista de Bioètica i Dret fa vint anys; va iniciar el seu camí el 2004, sota la direcció de la Dra. María Casado.

Amb motiu del vintè aniversari, al llarg d'aquest any, es programaran una sèrie d'activitats per commemorar-ne la creació.

Moltes gràcies a lectors/es, autors/es, revisors/es i col·laboradors/es pel suport rebut durant tots aquests anys.

El contingut d'aquest número mostra, una vegada més, la diversitat de temes i enfocaments bioètics; es tracten temàtiques com l'objecció de consciència, la democràcia en la societat digital, la privacitat de les dades personals, els drets reproductius, i el principi de dignitat humana, entre d'altres.

A continuació, pot llegir i descarregar tots els articles. Gaudeixi de la lectura!:

Secció General:

Bioètica en els Tribunals:

Descarregui el número complet aquí.