L'OBD participa a la Fira Ocupacional de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona

30.03.2017

Un any més, l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) ha participat a la Fira Ocupacional de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona. A la fira, celebrada el 29 de març de 2017, l'OBD va oferir informació de la seva oferta formativa als alumnes interessats. Concretament, va oferir informació sobre el Màster en Bioètica i Dret, el Màster en Alimentació, Ètica i Dret, així com de l'activitat del Centre Especial de Recerca en els àmbits de docència, transferència de coneixement interuniversitària i investigació i innovació responsable.

El Màster en Bioètica i Dret s'imparteix des de fa 20 anys com a títol propi de la Universitat de Barcelona (1994-2017). Aquest curs de postgrau semipresencial s'adhereix al Programa de Base d'Estudis sobre Bioètica integrat en el Programa d'Educació de la UNESCO. El seu objectiu és proporcionar una visió global, flexible i integradora de la bioètica i les seves implicacions en el marc dels Drets Humans reconeguts internacionalment; aconseguir una formació interdisciplinària en el tractament dels diferents problemes ètics originats per la investigació i les seves aplicacions biotecnològiques; i fomentar el treball en equip entre professionals de diferents disciplines i àmbits de procedència.

El Màster en Alimentació, Ètica i Dret, títol propi de la Universitat de Barcelona, ​​planteja una formació específica en dret, polítiques públiques i ètica per a professionals que realitzen la seva activitat en l'àmbit de la investigació i la producció agroalimentària. Aquest curs de postgrau semipresencial té com a objectius proporcionar coneixements i eines suficients per aplicar el Dret en el camp de l'alimentació i la gastronomia en un mercat global; capacitar els alumnes per a la reflexió crítica dels aspectes ètics i jurídics vinculats a la recerca agroalimentària i gastronòmica; i proporcionar una visió global del panorama jurídic, polític i institucional en què es desenvolupa la política europea de seguretat alimentària.