La Dra. Casado visita Mèxic

13.03.2017

Del 6 al 13 de març de 2017 la Dra. María Casado, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), del Màster en Bioètica i Dret i titular de la Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona, visita Mèxic DF, convidada per la Universitat Iberoamericana de Mèxic. Impartirà dos seminaris en aquesta universitat sota la coordinació de la Dra. Mariana Dobernig. Així mateix, es duran a terme trobades amb diversos membres de la comunitat universitària mexicana i amb els alumnes que, des d'aquell país, han cursat diverses edicions del Màster en Bioètica i Dret UB, que dirigeix la Dra. Casado.

A més, el dia 8 març de 2017 a les 17 hrs. tindrà lloc una Conferència a la Suprema Cort de Justícia de la Nació per a jutges i personal de la Cort sobre "Problemes contemporanis de bioètica sobre drets sexuals i reproductius".

La Dra. Casado visita México