Debat "Ètica i Big Data"

El 21 de maig de 2021, se celebra la xerrada-debat "Ètica i Big Data", part del cicle "El poder de les dades: xarxes socials, Big Data i ciberseguretat", coordinat i presentat pel periodista de la revista "El temps" Xavier Puig i Sedano (@xavierps7), dins del projecte Punt Crític de la Biblioteca Vall d'Alfatà.

El debat girarà entorn els problemes ètics derivats de la manera com s'aconsegueixen aquests grans conjunts de dades i per a quines finalitats es fan servir, i que marcaran els drets i les llibertats de les societats futures.

La xerrada serà a càrrec de la Dra. Itziar de Lecuona (@itziardelecuona), directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona, i de l'Andrea G. Rodríguez (@agarcod), investigadora del Barcelona Centre for International Affairs (CIDOB), especialitzada en tecnologies emergents.