Conferència "Perquè és important l'ètica social avui dia?". Barcelona

El dimarts dia 2 de desembre, a dos quarts de set, al local de l’Associació Ateus de Catalunya, es presenta la primera conferència del Cicle "Quina ètica defensem avui?". La Conferència "Perquè és important l'ètica social avui dia?", té lloc a càrrec del Dr. Albert Royes, Doctor en Filosofia, Membre de la Junta de l'Observatori de Bioètica i Dret de la UB i professor del Màster en Bioètica i Dret UB.

Davant la singularitat del nostre temps, els esdeveniments ens depassen, i la capacitat de assimilar tan ràpidament els canvis socials que aquests provoquen, fan que la nostra percepció sobre la costum i la ètica, pugui quedar en entredit, i ens planteji dubtes sobre quina postura adoptar.

La tecnologia i la ciència ens enfronten a canvis que ens exigeixen respostes en tots els àmbits, de forma constant, ininterrompuda.... Estem preparats per assolir el que ens arriba?

C/Daoiz i Velarde, 30, Barcelona.