Càtedra UNESCO de Bioètica

• Universitat de Barcelona
  • Avgda. Diagonal 684,
    Facultat de Dret

Conferència "La ética en el antropoceno", en el marc dels VI Col·loquis de Dret Animal

Del 12 al 15 d'octubre de 2021, se celebren els VI Coloquios de Derecho Animal (VI Col·loquis de Dret Animal), organitzats per la Universidad de Atacama, a Xile.

El divendres, 15 d'octubre, la Dra. Fabiola Leyton, Doctora en Filosofia, professora associada de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona, investigadora postdoctoral de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), i coordinadora editorial de la Revista de Bioètica i Dret, oferirà la conferència "La ética en el antropoceno" ("L'ètica a l'antropocè").

Pot consultar el programa complet de les jornades en aquest enllaç.

L'esdeveniment és gratuït i obert a totes aquelles persones que estiguin interessades. Per inscriure's, cliqui aquí.