Obertura del curs 2023-2024 del Màster en Bioètica i Dret: Sessió “Retos y vías de avance para el sistema sanitario”, a càrrec de Beatriz González López-Valcárcel

El pròxim 24 d'octubre de 2023, tindrà lloc la sessió inaugural del curs acadèmic 2023-2024 del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.

La Dra. Beatriz González López-Valcárcel, catedràtica de Mètodes Quantitatius en Economia de la Universitat de Las Palmas de Gran Canària i investigadora en Economia de la Salut, impartirà la sessió “Retos y vías de avance para el sistema sanitario” (“Reptes i vies d'avenç per al sistema sanitari”).

Aquesta sessió se celebrarà en tancat, en exclusiva per a l'alumnat del Màster en Bioètica i Dret (tant de primer com de segon any), per donar la benvinguda al nou curs.

• Data i hora: dimarts, 24 d'octubre de 2023, a les 18 h (hora d'Espanya, CEST, UTC+2)

• Lloc: format híbrid: presencial en el Saló de Graus de la Facultat de Dret de la Universitat de Barcelona (Avinguda Diagonal, 684, 08034 Barcelona), i retransmissió en directe via Zoom

microb-predict-logo.png