L'OBD ofereix accés obert al llibre "Bioética y Medicina Intensiva"

19.07.2017

Per celebrar el final de curs, ​​i amb motiu de la XX Edició del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB), l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) ofereix accés obert al llibre:

Aquest llibre va sorgir amb l'objectiu de reflexionar sobre els aspectes ètics de l'exercici de la medicina a les Unitats de Cures Intensives i ajudar a comprendre les dificultats i els conflictes que els professionals es troben al desenvolupar la seva feina en aquest camp.

Si vols rebre les nostres publicacions Open Access en primícia, abans de la seva publicació en línia, subscriu-te al nostre butlletí electrònic fent clic en aquest enllaç (sense spam).

L'OBD participa de la filosofia Open Access des dels seus inicis, i treballa per proporcionar accés lliure al coneixement que es genera des del centre de recerca, amb l'objectiu de subministrar arguments i propostes que fomentin l'autonomia i la responsabilitat i que les decisions bioètiques redundin en la construcció d'una societat més transparent i democràtica.

A més, l'OBD ha reunit un fons bibliogràfic i documental sobre aquesta matèria que s'ha anat recopilant al llarg de vint anys de treball, fons que es pot consultar al CRAI UB a través del seu catàleg específic online.