Taula rodona "Digital transformation of patient care", part del Digital Enterprise Show

Del 18 al 20 de maig de 2021, se celebra el Digital Enterprise Show (#DES2021), esdeveniment líder dedicat a la transformació digital, a IFEMA MADRID.

El dia 18 de maig, tindrà lloc la taula rodona "Digital transformation of patient care", part de les sessions de HealthCare & Life Science organitzades per EIT Health, que comptarà amb la participació de la Dra. Itziar de Lecuona, directora de l'Observatori de Bioètica i Dret i professora del Màster en Bioètica i Dret i del Departament de Medicina de la Universitat de Barcelona.

En aquesta taula rodona, es debatrà sobre la transformació digital a la indústria de la salut, específicament, en l'atenció al/la pacient, i els canvis i implicacions que suposa la redefinició d'aquest procés amb la incorporació de solucions de salut mòbils, intel·ligència artificial i identificació per radiofreqüència.