L'OBD identificat com a exemple de bones pràctiques en el 6è Informe Mundial en Educació Superior

10.03.2017

El Centre Especial de Recerca Observatori de Bioètica i Dret (OBD) - Càtedra UNESCO de Bioètica de la Universitat de Barcelona ha estat identificat com a exemple de bones pràctiques en el 6è "Informe Mundial en Educació Superior".

La Xarxa Global d'Innovació Universitària ha presentat el 10 de març la 6a edició d'aquest informe, titulat "Cap a una universitat socialment responsable: equilibri del global amb el local" en una versió totalment d'accés lliure, juntament amb una síntesi en format paper.

Les Dres. María Casado i Itziar de Lecuona, directora i sotsdirectora de l'OBD respectivament, han participat en l'elaboració de l'informe com a part dels experts internacionals que han contribuït a una dissecció del tema i a la identificació de bones pràctiques que poden ajudar els líders acadèmics i responsables polítics a donar-se compte de les més altes finalitats de l'educació i la investigació.