Gisela Isabel Fernández Rivas Plata

• Doctora en Dret i Ciència Política, línia de recerca Bioètica i Dret, per la Universitat de Barcelona.
  • Advocada per la Pontificia Universidad Católica del Perú (PUCP).
  • Màster en Bioètica i Dret i en Alimentació, en Ètica i Dret per la Universitat de Barcelona.
  • Màster en Política i Gestió Universitària per la Universitat de Barcelona i la Pontificia Universidad Católica del Perú.
  • Estudis conclosos del Mestratge en Gènere, Sexualitat i Polítiques Públiques de la Universidad Nacional Mayor de San Marcos.
  • Diploma en Estudis Filosòfics (DEF) a la Facultat de Lletres i Ciències Humanes de la Pontificia Universidad Católica del Perú.
  • Antiga responsable de l'Oficina d'Ètica de la Recerca i Integritat Científica (OETIIC) de la Pontificia Universidad Católica del Perú (des de la seva creació i durant set anys); i antic membre del seu Comitè d'Ètica de la Recerca per a Ciències de la Vida i Tecnologies.
  • Investigadora i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.
  • Professora associada de la Facultat de Medicina de la Universitat de Barcelona.
  • Professora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona.
  • Professora en el Mestratge d'Enginyeria Biomèdica i en el Diploma de Cicle de Vida de Dispositius Mèdics de la Pontificia Universidad Católica del Perú.
  • Secretària Tècnica i membre extern del Comitè Institucional d'Ètica de la Recerca de la Universidad de Ingeniería y Tecnología (UTEC), al Perú.
  • Membre del Comitè d'Ètica de la Recerca de l'Instituto Nacional de Nutrición (CIEI-INN), al Perú.