Comunicat de condol per la mort de la professora Ana Sánchez Urrutia

04.08.2021

"Amb molta tristesa, comunico, a les/els membres de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) i a les/els integrants de l'equip del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona, la mort de la professora Dra. Ana Sánchez Urrutia, aquesta matinada a la Ciutat de Panamà, com a conseqüència d'un tromboembolisme cerebral, secundari a un càncer recentment detectat.

Es tracta d'una pèrdua molt gran per a l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD), i per a tothom que vam compartir amb ella, des de l'inici, el camí del Màster i la creació de l'OBD i vam tenir l'honor de ser les seves amigues i amics.

Han estat molts anys i moltes experiències compartides; no hi ha paraules per mostrar la pena que travessem.

En pau descansi."

Dra. María Casado
Fundadora de l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD)
Directora del Màster en Bioètica i Dret de la Universitat de Barcelona