Publicació de l'article "La importancia de la ética de la investigación con seres humanos en los ensayos clínicos: algunas reflexiones sobre el caso Sinopharm y su realización en el Perú" de Gisela Isabel Fernández Rivas Plata

25.03.2021

Gisela Isabel Fernández Rivas Plata, Màster en Bioètica i Dret per la Universitat de Barcelona, investigadora predoctoral i membre de l'Observatori de Bioètica i Dret, i assessora de la Comissió de Bioètica de la Universitat de Barcelona, ha publicat l'article "La importancia de la ética de la investigación con seres humanos en los ensayos clínicos: algunas reflexiones sobre el caso Sinopharm y su realización en el Perú" en el Portal Jurídic IUS 360.

Aquest escrit explora la importància de l'ètica de la investigació a propòsit del debat obert arran del cas Sinopharm i la vacunació irregular de funcionaris públics, l'equip d'investigació i el seu entorn proper al Perú. Són aquestes transgressions als estàndards propis de l'ètica de la investigació faltes menors que no suposen major responsabilitat legal, o tenen un abast més gran i comporten implicacions més serioses?

Per llegir l'article complet, cliqui aquí.