L'OBD ofereix accés obert al llibre "Retos de la genética en el Siglo XXI: genética y bioética"

26.04.2017

Per celebrar el 23 d'abril, dia del llibre a Barcelona, ​​i amb motiu de la XX Edició del Màster en Bioètica i Dret i de la II Edició del Màster en Alimentació, Ètica i Dret de la Universitat de Barcelona (UB), l'Observatori de Bioètica i Dret (OBD) ofereix accés obert al llibre:

Aquest llibre va sorgir a partir de les discussions i ponències de les Jornades «Genética y Bioética: Los retos de la Genética en el siglo XXI», que es van celebrar a la Universitat de Barcelona. Aquesta trobada científica tenia com a objectiu donar a conèixer els últims avenços en aquest camp, explicar les noves metodologies genètiques i valorar la seva repercussió social des d'una perspectiva plural i multidisciplinar.

Si vols rebre les nostres publicacions Open Access en primícia, abans de la seva publicació en línia, subscriu-te al nostre butlletí electrònic fent clic en aquest enllaç (sense spam).

L'OBD participa de la filosofia Open Access des dels seus inicis, i treballa per proporcionar accés lliure al coneixement que es genera des del centre de recerca, amb l'objectiu de subministrar arguments i propostes que fomentin l'autonomia i la responsabilitat i que les decisions bioètiques redundin en la construcció d'una societat més transparent i democràtica.

A més, l'OBD ha reunit un fons bibliogràfic i documental sobre aquesta matèria que s'ha anat recopilant al llarg de vint anys de treball, fons que es pot consultar al CRAI UB a través del seu catàleg específic online.